Rabu, 11 Mac 2015

PERISAI EMAS LAMJALALLAH



Ilmu lam jalalah adalah ilmu pegangan guru-guru tua di Sumantara,Aceh,Bugis dan Tanah Melayu. Ilmu ni multifungsi dan adalah dengar-dengar  pecahan dari ilmu haq diri dan marifat. di seluruh nusantara mempunyai berbagai versi dan cara untuk aktifkannya.

Suatu ilmu yang ampuh dan pernah juga dikenali dengan nama Sarung Jagat. Ia merupakan daya rohaniah paduan kekuatan yang memancarkan daya kekuatan sesuai dengan kehendak anda. Kekuatannya dapat memwujudkan perisai keselamatan diri, memancarkan karisma, daya pengasihan, aman dari semua kejahatan sihir, selamat dari niat jahat musuh dan seteru. 

Setiap perawat atau sesiapa sahaja mesti menguasai ilmu benteng diri yang mantap supaya tidak terkena kembali serangan dari ahli sihir/ganguan jin yang lain...Anda akan didedahkan dengan kaedah Pembangkitan daya batin, dan Pemakaian lamjalallah.Ilmu ini bersifat defensive , keilmuan ini akan bertindak bila pengamalnya dalam keadaan yang terancam samada disedari ataupun tidak.

Anda akan diijazahkan dengan 3 versi pemakaian Lam jalallah, satu ilmu pagar ghaib dan juga ilmu perisai Hulubalang, serta ilmu huruf penggerun.
(Mahar = RM55)


Pesanan Boleh Dibuat Melalui SMS DAN diterima melalui Pos Ekspres, Ikuti Langkah Dibawah:
  1. Bank in jumlah kos ke akaun Maybank bernombor 153 010 460 145
  2. Maklumkan maklumat seperti tarikh, masa, jumlah mahar. Juga catatkan tajuk Ilmu Hikmah  yang mahu dipesan berserta nama penuh dan alamat lengkap anda melalui sms (019-9253864).
  3. Setelah menerima maklumat tersebut, pihak kami akan semak maklumat anda dan apabila disahkan betul, pesanan akan diposkan melalui pos ekspress secepat mungkin.


Alamat Pesanan melalui Pos ialah :
(sertakan Wang Pos atau slip pembayaran bank berserta alamat anda dan  tajuk ilmu) :  
Kepada :                      Cikgu Kamarul,
Peti Surat 343,
15720  Kota Bharu,
Kelantan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan