Selasa, 10 Mac 2015

PUKULAN HIKMATULHAQ

 Amalan Pukulan Hikmatulhaq atau pernah dikenali dengan nama Pukulan Pancha Bayu adalah merupakan suatu ilmu pusaka ulamak Melayu Nusantara sedikit masa dahulu. Ilmu ini dapat melumpuhkan serangan lawan tanpa menyentuhnya walaupun berada dimana dan dalam keadaan apa sekalipun. Lawan yang beremosi tinggi akan muntah darah dan terpentel.

Mampu untuk menghindari dari serangan ilmu hitam, penyembuhan secara ghaib samada jarak dekat atau jarak jauh. Kekuatan yang ada pada anda mampu untuk membuat lawan cedera dalaman, bertekuk lutut, pemagaran ghaib, mengisi kekuatan pada benda atau orang. Pukulan anda amat membahayakan.





Diperingkat Asas anda akan diijazahkan dengan pembangkitan daya batin, Amalan-amalan Hikmatulhaq sebagai Pengisian Rohani, Anda juga akan diijazahkan dengan 5 latihan jurus ghaib iaitu Jurus Mara Buka, Jurus Mara Buka Bawah, Jurus Mara Tolak, Jurus Pusing Tetak dan Jurus Mara Cincang.
(Mahar = RM35)

Diperingkat Lanjutan Anda akan diijazahkan tuntutan pensucian diri dalam Hikmatulhaq, Tambahan amalan pengisian Rohani seterusnya, Seterusnya 5 lagi latihan jurus ghaib diijazahkan iaitu Jurus Mara Tutup, Jurus Mara Tutup Bawah, Jurus Mara Gilir, Jurus Siku Tunggal dan Jurus Perut.Juga 4 Tumpang Jurus diijazahkan iaitu Tumpang jurus untuk benda bernyawa, Tumpang jurus untuk pagar diri, Tumpang jurus untuk memegar benda dan tumpang jurus untuk membuatkan air penawar.
(Mahar = RM55)

Diperingkat Pendiri (Pendiri hanya dibenarkan untuk mengijazahkan kepada orang lain peringkat Asas dan Lanjutan sahaja) Anda akan diijazahkan 5 lagi latihan jurus ghaib iaitu Jurus Siku Kembar, Jurus Mara Tekan, Jurus Siku Sendeng, Jurus Buka Kacip dan Jurus Atas Bawah. 3 lagi Tumpang Jurus diijazahkan iaitu Tumpang jurus untuk memegar rumah dimana anda berada di dalam rumah, Tumpang jurus untuk memagar rumah dimana anda berada jauh dari rumah dan Tumpang jurus untuk buang penyakit. Anda juga akan diijazahkan dengan ilmu Asma Rahsia (Asma Sirr) dan kaedah penggunaan Asma Sirr. Akhir sekali anda diijazahkan kaedah cara untuk mengijazahkan ilmu Hikmatulhaq asas dan Hikmatulhaq Lanjutan kepada orang lain.
(Mahar = RM75)

Pesanan Boleh Dibuat Melalui  SMS DAN diterima melalui Pos Ekspres, Ikuti Langkah Dibawah:
  1. Bank in jumlah kos ke akaun Maybank bernombor 153 010 460 145
  2. Maklumkan maklumat seperti tarikh, masa, jumlah mahar. Juga catatkan tajuk Ilmu Hikmah  yang mahu dipesan berserta nama penuh dan alamat lengkap anda melalui sms (019-9253864).
  3. Setelah menerima maklumat tersebut, pihak kami akan semak maklumat anda dan apabila disahkan betul, pesanan akan diposkan melalui pos ekspress secepat mungkin.
Alamat Pesanan melalui Pos ialah :
(sertakan Wang Pos atau slip pembayaran bank berserta alamat anda dan  tajuk ilmu) :  
Kepada :                      Cikgu Kamarul,
Peti Surat 343,
15720  Kota Bharu,
Kelantan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan