Rabu, 11 Mac 2015

BELADIRI JURUS ACHEH 2005


Dikatakan berasal dari tanah Acheh, diasaskan oleh Allahyarham Bapak Ismail Ahmad dan  dibawa masuk pada tahun 60an, ilmu dari seorang kyai ditanah Acheh yang bernama kyai haji Mahmud. Allahyarham Bapak Ismail Ahmad anak Kelantan dan menetap di Berek 12, Kota Bharu. Beliau telah menghembuskan nafasnya yang terakhir pada tahun 1993. Namun, amanah diletakkan pula pada Abi syukri untuk menerajui semangat dan perjuangan beliau agar bela diri ini tidak dilupakan.  Abi Syukri adalah merupakan Guru Utama.

Ia suatu ilmu pusaka nenek moyang yang lengkap dengan amalan –amalan untuk menyiapkan diri dengan pagaran diri dan pukulan jarak jauh. Ilmu yang berkesan untuk menghindarkan diri dari serangan zahir dan batin, musuh yang menyerang dengan emosi tinggi dan berniat jahat akan terpentel dan luka dalaman secara otomatik dengan izin Allah berkat amalan ilmu Jurus Acheh.




Diperingkat Teras anda akan diijazahkan Amalan Pengisian Ibu Jurus Acheh, kaedah pengisian, kaedah pagar rumah, tentang kelebihan ilmu pernafasan, ilmu Gayuman Umar Umaiyyah, Gerakan Umar Umaiyyah, kaedah buat air penawar, ilmu penggerak tidur, ilmu tahan badan, kaedah mandi bunga dan kaedah pengunci kuasa musuh. (Mahar = RM75)

Diperingkat Lanjutan anda akan diijazahkan pengisian 2  amalan jurus acheh seterusnya, Ilmu senjata 9, amalan 7 Kursyi, Ilmu letup jin, Ilmu menahan darah dari keluar banyak, ilmu menjimatkan makanan, ilmu memulihkan semangat, amalan pengisian kebatinan selendang merah, Kaedah bertahan, Cara tarik buang penyakit, cara pagar kebun, Amalan Bismillah 9 dan kaedah ilmu beralin telur. (Mahar = RM75)

Diperingkat Pendiri anda akan diijazahkan Amalan Rahsia Pendiri Jurus Acheh, Ilmu Jurus Jangka, ilmu pelemah musuh, Amalan kulit, amalan besi malu, ilmu tubuh kalis api, besi jawa, besi berhak, ilmu mengelak diri dari senjata, buang bisa tangan musuh, ayat wali 7, amalan mandi besi khursani, ilmu menang semata, serapah nabi Sulaiman, Ilmu agar binatang buas tidak mengusik kita, kunci mulut anjing menyalak, ayat tongkat Nabi Musa, Ilmu penggerun dan Kaedah pengisian pengijazahan menerima murid (Pendiri hanya boleh menurunkan ilmu Jurus Acheh 2005 peringkat Teras dan Lanjutan sahaja).(Mahar = RM110)

Pesanan Boleh Dibuat Melalui SMS DAN diterima melalui Pos Ekspres, Ikuti Langkah Dibawah:
  1. Bank in jumlah kos ke akaun Maybank bernombor 153 010 460 145
  2. Maklumkan maklumat seperti tarikh, masa, jumlah mahar. Juga catatkan tajuk Ilmu Hikmah  yang mahu dipesan berserta nama penuh dan alamat lengkap anda melalui sms (019-9253864).
  3. Setelah menerima maklumat tersebut, pihak kami akan semak maklumat anda dan apabila disahkan betul, pesanan akan diposkan melalui pos ekspress secepat mungkin.
Alamat Pesanan melalui Pos ialah :
(sertakan Wang Pos atau slip pembayaran bank berserta alamat anda dan  tajuk ilmu) :  
Kepada :                      Cikgu Kamarul,
Peti Surat 343,
15720  Kota Bharu,
Kelantan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan