Ahad, 8 Mac 2015

TENAGA DALAM CAKRA JALUR EMAS



Pernah dikenali dengan sebutan Penyembuhan Dengan Energi Tenaga Alam Jalur Emas @ Sains Pengajian Kosmik Bio-Kinetik. Menyatakan cara membangkitkan tenaga dalam, mengaktifkan pusat tenaga, cara membuka kunci    pusat tenaga, kaedah meditasi Cakra Jalur Emas. Kegunaannya amat pelbagai seperti untuk penyembuhan, kaedah penyembuhan, pengasihan, kerezekian, perlindungan dan bermacam manfaat lagi dibongkarkan buat anda.

Pada hakikatnya semua orang memiliki tenaga dalam. Hanya sebahagian kita  tidak menyedarinya dan tidak tahu untuk membangkitkannya apa lagi untuk menggunakannya, kerana tenaga dalam ini tidak akan bangkit begitu sahaja sekiranya kita tidak mempelajari cara membangkitkannya.Tenaga dalam ditubuh kita dapat dibangkitkan melalui senaman olah pernafasan. Olah pernafasan adalah senaman khusus yang biasa dilakukan oleh orang yang belajar tenaga dalam.
 


Cakra adalah Merupakan pusat tenaga dalam. Kedudukan cakra-cakra adalah lurus sebaris dan lurus sebaris ini dikenali sebagai jalur emas atau CAKRA JALUR EMAS.





Anda akan didedahkan dengan Kaedah membangkitkan Tenaga Dalam,Mengetahui Pusat Tenaga Dalam, Bagaimana membuka Kunci Pusat Tenaga, Meditasi Cakra Jalur Emas, Olah pernafasan Bumi, Air, Api, Angin, Angkasa dan Matahari, Penyembuhan dengan kaedah membersih, membakar, membina dan mengunci, Menbuat air Penawar, Meraih kejayaan cemerlang, Membuka Pintu Rezeki, Kesihatan, Ketenangan Jiwa, perlindungan, Pengasih, memyelesaikan masalah dan diijazahkan bersama ilmu Penyaluran Tenaga Metafizik.
Mahar = RM75

Pesanan Boleh Dibuat Melalui  SMS DAN diterima melalui Pos Ekspres, Ikuti Langkah Dibawah:
  1. Bank in jumlah kos ke akaun Maybank bernombor 153 010 460 145
  2. Maklumkan maklumat seperti tarikh, masa, jumlah mahar. Juga catatkan tajuk Ilmu Hikmah  yang mahu dipesan berserta nama penuh dan alamat lengkap anda melalui sms (019-9253864).
  3. Setelah menerima maklumat tersebut, pihak kami akan semak maklumat anda dan apabila disahkan betul, pesanan akan diposkan melalui pos ekspress secepat mungkin.
Alamat Pesanan melalui Pos ialah :
(sertakan Wang Pos atau slip pembayaran bank berserta alamat anda dan  tajuk ilmu) :  
Kepada :                      Cikgu Kamarul,
Peti Surat 343,
15720  Kota Bharu,
Kelantan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan